ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Τ.Ε. Αχαϊας: Σχετικά με την ερώτηση του τοπικού βουλευτή κ. Νικολόπουλου για τη Β´ Ξένη γλώσσα στη Βουλή (29.03.2015)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΧΑΪΑΣ
E-Fax: 15102017899
www.deutsch.gr ● achaia@deutsch.gr & patra.deutsch@gmail.com
Πάτρα, 29/03/2015
ΠΡΟΣ:
κ. Νικολόπουλο, βουλευτή Αχαΐας
ΚΟΙΝ.:
Τον κ. Μπαλτά, Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
κ. Κουράκη, υφυπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδος
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας
Διεύθυνση Προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας
Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας
ΔΟΕ
ΜΜΕ
Μέλη Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας
Θέμα: ,, Απάντηση σχετικά με την επερώτηση σας στην βουλή αναφορικά με την κατάργηση των Γερμανικών στα Δημοτικά σχολεία της χώρας ,,
Αγαπητέ κ. Νικολόπουλο,
με
μεγάλη μας έκπληξη και προς δυσαρέσκεια όλων μας πληροφορηθήκαμε το περιεχόμενο
της ερώτησής σας προς τον κ. Υπουργό Παιδείας αναφορικά με την διδασκαλία της
Β´ ξένης Γλώσσας στα σχολεία της χώρας.
Αναρωτιόμαστε προς τι αυτή η επίθεση
εναντίον της μιας εκ των δύο γλωσσών επιλογής. Γνωρίζετε άραγε ότι στον νομό
που είστε εκλεγμένος και στον οποίο τα παλαιότερα χρόνια και τα παιδιά σας
διδάχθηκαν την Γερμανική σε Ιδιωτικά και Δημόσια Σχολεία του νομού μας, ότι τα
παιδιά παραμένουν για 3η συνεχόμενη χρονιά αδίδακτα, όχι γιατί δεν
έχουν επιλέξει τα Γερμανικά ως Β´ ξένη γλώσσα, αλλά επειδή το Υπουργείο δεν
προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς;
Η Γερμανική Γλώσσα δεν έχει επιβληθεί στους μαθητές, είναι Γλώσσα επιλογής. Σκοπός σας δεν θα έπρεπε να είναι η αντικατάσταση της Γερμανικής ως β´ ξένης γλώσσας, αλλά η διεύρυνση των επιλογών των μαθητών στο δημόσιο Σχολείο. Σε ένα σχολείο που εξελίσσεται, οι επιλογές που δίνονται στους μαθητές θα έπρεπε να είναι περισσότερες με βάση την εξέλιξη και το όφελος των μαθητών και όχι της λογικής να τιμωρήσουμε αυτούς που νομίζουμε πως μας προξενούν το «κακό». Θα έπρεπε να γνωρίζετε τα οφέλη της Ελληνικής Οικονομίας λόγω του τουρισμού από τις Γερμανόφωνες χώρες, όπως επίσης και το ποσοστό Ελλήνων νέων που μεταναστεύουν σε αυτές λόγω οικονομικής δυσπραγίας της χώρας μας, η οποία προφανώς και δεν δημιουργήθηκε από τους άλλους. Ας κοιτάξουμε για μια φορά τα οφέλη των μαθητών στο δημόσιο σχολείο και ας αφήσουμε τις όποιες μικροπρέπειες και τα όποια συμφέροντα εκτός αυτού.
Τοπική Επιτροπή Αχαΐας Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας ΠΕ