DaF in Griechenland

Mitglied Werden!

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών ΣΕΠΕ «Παρθενώνα»: Στηρίζουμε τα αιτήματα των συναδέλφων ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες

 

Το παρακάτω κείμενο αποτελεί ανακοίνωση - επιστολή προς τη Διεύθυνση  Πρωτοβάθμιας Α΄ Αθήνας που έχει υιοθετηθεί από Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το έχουμε καταθέσει στο Διοικητικό Συμβούλιο του Παρθενώνα ως παράταξη και το συνυπογράφουμε - ως ΠΑΜΕ Παρθενώνα - μαζί με τα υπόλοιπα Σωματεία.

 

Στηρίζουμε τα αιτήματα των συναδέλφων ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας για τον τρόπο κατανομής των οργανικών θέσεων. Διεκδικούμε κάλυψη των μορφωτικών αναγκών όλων των μαθητών μας αλλά και διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων!

Οι συνάδελφοι που συσπειρωνόμαστε στο ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών του Παρθενώνα στηρίζουμε τα αιτήματα των συναδέλφων της ΠΕΚΑΓΕΠΕ (Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.), που εμπεριέχονται στο έγγραφο με αρ. πρωτ. 11/2018 που εκδόθηκε στις 14/6/2018 με τίτλο «Κατανομή οργανικών θέσεων ειδικότητας κλάδου ΠΕ07-Γερμανικής Γλώσσας, σε σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας».

Με το έγγραφό τους αυτό, αφού αποδεικνύουν ότι οι οργανικές που δίνονται στη Διεύθυνση Α Αθήνας είναι ανισομερώς κατανεμημένες στους διάφορους δήμους και περιοχές, ζητούν, πριν γίνουν οι οριστικές τοποθετήσεις των συναδέλφων ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας στις οργανικές αυτές, να γίνει: «Επανεξέταση και τροποποίηση της κατανομής των οργανικών θέσεων της ως άνω ειδικότητας και κλάδου με γνώμονα την αναλογικότερη και πιο αντιπροσωπευτική κατανομή τους. Αντικατάσταση του προτεινόμενου ως σχολική μονάδα οργανικής θέσης 87ου Δ.Σ. Αθηνών Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης με έτερο Δημοτικό Σχολείο του Δήμου Αθηναίων.» Τα διαπολιτισμικά υπάγονται σε άλλο καθεστώς μεταθέσεων, τοποθετήσεων.

Θεωρούμε ότι τα αιτήματα των συναδέλφων είναι δίκαια και πρέπει να ικανοποιηθούν!

Θέλουμε όμως να τονίσουμε ότι η αναλογικότερη και πιο αντιπροσωπευτική κατανομή των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών ΠΕ07 πρέπει να στοχεύει τόσο στην κάλυψη των μορφωτικών αναγκών όλων των παιδιών που θέλουν να μάθουν ως δεύτερη ξένη γλώσσα γερμανικά (κι αυτή η ανάγκη δε μπορεί να υπάρχει μόνο στις συγκεκριμένες περιοχές και σχολεία που δόθηκαν οργανικές, αλλά σε όλες τις περιοχές και σχολεία της Α Αθήνας) όσο όμως και στην κάλυψη των εργασιακών αναγκών των ίδιων των συναδέλφων!

Πρέπει να θυμίσουμε ότι οι συνάδελφοι του Κλάδου ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας μετατάχθηκαν το 2013 στην Πρωτοβάθμια, έμειναν 5 ολόκληρα χρόνια χωρίς οργανικές θέσεις και την ίδια ώρα για να συμπληρώσουν ωράριο πάνε ως και σε 7-8 σχολεία την εβδομάδα και σε 2-3 την ημέρα!!! Άρα, βιώνουν μια συνεχή και καθημερινή περιπλάνηση και ομηρία!

Διεκδίκησαν οργανική θέση για να καλυτερέψουν κάπως τη ζωή τους, να αποκτήσουν μία βάση (οργανική) στη συνεχή περιπλάνησή τους κοντά στον τόπο κατοικίας τους και αυτό όχι μόνο δεν επιτυγχάνεται με τις συγκεκριμένες οργανικές που δόθηκαν στην Α Αθήνας, αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ότι αποτελούν για πολλές/ούς συναδέλφους «δυσμενή μετάθεση», αφού θα αναγκαστούν να μετακινούνται (και πάλι σε πολλά σχολεία) με «οργανική βάση» όμως που θα βρίσκεται ακόμα πιο μακριά απ’ ότι πριν από τον τόπο κατοικία τους! Την ίδια στιγμή, κενά σε σχολεία που είναι δίπλα ή κοντά στον τόπο κατοικίας τους θα καλύπτονται, όποτε καλύπτονται, από αναπληρωτές και ωρομίσθιους συναδέλφους, που κι εκείνοι ίσως θα χρειάζεται να διανύσουν χιλιόμετρα για να εργαστούν σ’ αυτά! Όλοι δηλαδή, μόνιμοι και αναπληρωτές, στη γύρα και στην ομηρία!

Φτάνει πια! Να δοθούν οι οργανικές θέσεις για να καλύψουν ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών και όχι για να τους τσακίσουν πάλι και τους δυο!

Παράλληλα διεκδικούμε όσο αφορά τη δεύτερη ξένη γλώσσα:

  1. Να εξασφαλίζεται σε κάθε παιδί η δυνατότητα να μαθαίνει ως δεύτερη τη γλώσσα που επιλέγει και όχι όποια «διατίθεται» στο σχολείο του!
  2. Να δοθεί άμεσα η δυνατότητα χωρισμού του ξενόγλωσσου τμήματος με πάνω από 25 μαθητές, χωρίς την κατάργηση του δεύτερου ξενόγλωσσου τμήματος που συγκέντρωσε τις λιγότερες προτιμήσεις των μαθητών.
  3. Μείωση του διδακτικού ωραρίου με τον συνυπολογισμό του χρόνου μετακίνησης των συναδέλφων από σχολείο σε σχολείο.
  4. Μόνιμοι διορισμοί για την κάλυψη όλων των αναγκών στα σχολεία. Μονιμοποίηση των αναπληρωτών. Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του και να έχει οργανική θέση όσο γίνεται πιο κοντά στον τόπο κατοικίας του.