DaF in Griechenland

Mitglied Werden!

Αρχείο 2005 - 2015

Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης: Ξεκινά η πιλοτική φάση στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Μυτιλήνης και Ευρυτανίας (αιτήσεις έως 29.05)

Στο πλαίσιο της Πιλοτικής Φάσης του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης δύναται να συμμετέχουν 8.400 μόνιμοι εκπαιδευτικοί των κλάδων - ΠΕ02, - ΠΕ04,- ΠΕ05, - ΠΕ06, - ΠΕ07, - ΠΕ60, - ΠΕ70 οι οποίοι υπηρετούν στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Μυτιλήνης και Ευρυτανίας.

Στις επόμενες φάσεις του προγράμματος δύναται να συμμετέχουν οι μόνιμοι  εκπαιδευτικοί καθώς και αυτοί που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σύνολο των περιφερειών της χώρας.

Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να υποβάλλουν αιτήσεις συμμετοχής  μπορούν να επισκεφτούν τον διαδικτυακό τόπο www.epimorfosi.edu.gr από την Δευτέρα 16 Μαΐου έως την Κυριακή 29 Μαΐου και ώρα 21:00
 
Σε περίπτωση όπου  ο αριθμός  των ενδιαφερομένων  είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των παρεχόμενων θέσεων επιμορφωνόμενων, γίνεται δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση για την εξασφάλιση του αδιάβλητου.  Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 31 Μαΐου  σε ανοιχτή δημόσια διαδικασία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


10.04.2011
Ανακοινώθηκε ο Οριστικός Πίνακας Κατάταξης Επιμορφωτών Β- Γερμανικής Γλώσσας,
για την επιλογή 10 επιμορφωτών επιμορφούμενων κλάδου ΠΕ07 (πατήστε εδώ)

18.03.2011
Ανακοινώθηκε ο Προσωρινός Πίνακας Κατάταξης Επιμορφωτών Β- Γερμανικής Γλώσσας,
για την επιλογή 10 επιμορφωτών επιμορφούμενων κλάδου ΠΕ07.
55 υποψήφιοι περιλαμβάνονται στον προσωρινό πίνακα (πατήστε εδώ). Τυχόν ενστάσεις υποβάλλονται στην αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών από την επόμενη της ανάρτησης των πινάκων δηλαδή έως τις 28 Μαρτίου 2011.


15.03.2011
Μετά την εκδίκαση των ενστάσεων ανακοινώθηκε ο Οριστικός Πίνακας Κατάταξης Επιμορφωτών Α1- Γερμανικής Γλώσσας (πατήστε εδώ).


25.02.2011
Ανακοινώθηκε ο Προσωρινός Πίνακας Κατάταξης Επιμορφωτών Α1- Γερμανικής Γλώσσας. 18 εκπαιδευτικοί Γερμανικής Φιλολογίας περιλαμβάνονται στον προσωρινό πίνακα (πατήστε εδώ). Τυχόν ενστάσεις υποβάλλονται στην αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών από την επόμενη της ανάρτησης των πινάκων δηλαδή έως τις 7 Μαρτίου 2011.

19.01.2011 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Εμπειρογνώμονες Εκπαιδευτικής Πρακτικής και Εφαρμογών για την παραγωγή Επιμορφωτικού Υλικού και την Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών (Επιμορφωτές Α1)
Για τις Ξένες Γλώσσες (Γαλλικής Φιλολογίας ΠΕ05, Αγγλικής Φιλολογίας ΠΕ06, Γερμανικής Φιλολογίας ΠΕ07) ζητείται 1 Συντονιστής και 4 Εμπειρογνώμονες

Η Αίτηση Υποψηφιότητας υποβάλλεται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά μέσω του δικτυακού τόπου (πατήστε εδώ) με  καταληκτική ημερομηνία την 20η Ιανουαρίου 2011 και ώρα 14:00. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την επιλογή 10 επιμορφωτών επιμορφούμενων κλάδου ΠΕ07 (Επιμορφωτές Β)
Η αίτηση υποψηφιότητας υποβάλλεται ηλεκτρονικά με καταληκτική ημερομηνία την 4η Ιανουαρίου 2011 και ώρα 14:00.

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών επιμορφούμενων (επιμορφωτών Β)
Για να δείτε ολόκληρη την Πρόσκληση πατήστε εδώ

Υποβολή αίτησης για Επιμορφωτές Β


ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ – ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

150.000 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα συμμετάσχουν στο μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης για το νέο σχολείο. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα αναμένεται να υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις, αρχής γενομένης από τον Απρίλιο του 2011, που θα τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή, έτσι ώστε από το Σεπτέμβριο, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, να ξεκινήσει κανονικά η υλοποίησή του. Το έργο, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το Δεκέμβριο του 2013.
Πιο συγκεκριμένα το πιλοτικό πρόγραμμα προβλέπεται να διαρκέσει από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο 2011, ο πρώτος κύκλος επιμόρφωσης από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Δεκέμβριο 2011 και ο δεύτερος από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούνιο 2012.

Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων εκπαίδευσης ενηλίκων σε θέματα όπως η εφαρμογή σύγχρονων εκπαιδευτικών μεθόδων, ήτοι ομαδικές εργασίες, ασκήσεις, μελέτες περίπτωσης, «projects», παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις, δημόσιες συζητήσεις (debates), εκπαίδευση μέσα από την τέχνη, σύνδεση του σχολείου με τις διαδικασίες της διά βίου μάθησης, ανάπτυξη της πολλαπλής νοημοσύνης, καθώς και των οριζόντιων ικανοτήτων των μαθητών (δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργατικότητα, προγραμματισμός ενεργειών, εξοικείωση με τις τέχνες, ανάληψη πρωτοβουλιών, ικανότητα του «μαθαίνω να μαθαίνω») και παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα στη σχολική τάξη.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ