ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
Μειωμένος στο μισό ο αριθμός παραιτήσεων εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια (08.06.2015)
Ο τελικός συνολικός αριθμός των παραιτήσεων στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι 1527. Παρατηρούμε συνεπώς μετά τις ανακλήσεις, μια μείωση 564 αιτήσεων σε ποσοστό 27% ! Το 2013 στη Δευτεροβάθμια είχαμε 3985 συνταξιοδοτήσεις και το 2014 3221 αντίστοιχα. Οι φετινές αιτήσεις κατανέμονται ως εξής:Περισσότερα... -
Appell an die Deutsche Bahn AG
Die Deportation von über 58.000 griechischen Juden ließ sich deutsche Bahn bezahlen und nahm Millionen ein. Die Jüdische Gemeinde von Thessaloniki und der Zug der Erinnerung fordern diese Gelder zurück: einschließlich der seit 1943 aufgelaufenen Zinsen sind es 89 Millionen 455 Tausend und Zweihundertundachtzig Euro.Περισσότερα... -
Επαναφορά 1817 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις θέσεις που κατείχαν πριν τεθούν σε διαθεσιμότητα – ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ (04.06.2015)
Επιστρέφουν στη δημόσια τεχνική εκπαίδευση οι κλάδοι και ειδικότητες που είχαν εκχωρηθεί στον ιδιωτικό τομέα με τον Νόμο 4172/2013 και δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ και τα ονόματα των 1817 εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν τους παραπάνω κλάδους. Μεταξύ των εκπαιδευτικών που είχαν τεθεί το καλοκαίρι του 2013 σε διαθεσιμότητα ήταν και η συνάδελφος ΚΑΤΣΙΟΥΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΠερισσότερα... -
Τ. Ε. Καστοριάς: Deutsches Junifest το Σάββατο 6 Ιουνίου στο πάρκο Ολυμπιακής Φλόγας
Η Τοπική Επιτροπή Καστοριάς της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε., με αφορμή την έλευση του καλοκαιριού, σας προσκαλεί να περάσετε μια υπέροχη βραδιά με πολύ παιχνίδι, μουσική, χορό, μπύρα και λουκάνικα. Πρόγραμμα:Περισσότερα... -
3η Ημερίδα Διδακτικής του ΤΓΓΦ του ΑΠΘ - «Δρώντας στην Ξένη Γλώσσα» / „Handeln in der Fremdsprache“
Με καλεσμένους τον Prof. Dr. Dr. h.c. Konrad Ehlich και την Prof. Dr. Antonie Hornung και με παρεμβάσεις εκπαιδευτικών Γερμανικής της δημόσιας και της ιδιωτικής εκπαίδευσης διεξάγεται το Σάββατο, 06.06.2015 (ώρα 10:00 – 16:00) η 3η Ημερίδα Διδακτικής του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ στο Αμφιθέατρο Ι του ΚΕΔΕΑ (3ης Σεπτεμβρίου, Πανεπιστημιούπολη, Θεσσαλονίκη).Περισσότερα... -
Κυκλοφόρησε το 39ο τεύχος του aktuell (03.06.2015)
03.06.2015 Κυκλοφόρησε το 39o τεύχος του aktuell (τριμηνιαία ψηφιακή έκδοση 39 σελίδων της Π.Ε.ΚΑ.ΓΕ.Π.Ε.) και ολοκληρώθηκε η ηλεκτρονική αποστολή του σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γαλλία, Αυστρία, Ελβετία, Ολλανδία, Βέλγιο, Μεγάλη Βρετανία, Νορβηγία, Φιλανδία, Κατάρ, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και Αυστραλία.Περισσότερα... -
Νέα πρόταση του ΠΥΣΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης για τη σύσταση οργανικών θέσεων (02.06.2015)
Το ΠΥΣΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης προτείνει συμπληρωματικά προς το Υπουργείο Παιδείας την ίδρυση επιπλέον της αρχικής του πρότασης οργανικών θέσεων ΠΕ05 (Γαλλικών) κατά 11 και των ΠΕ07 (Γερμανικών) κατά 14. ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ:
21 Γαλλικής ΠΕ 05
44 Γερμανικής ΠΕ 07Περισσότερα... -
Πρόταση του ΠΥΣΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης για τη σύσταση οργανικών θέσεων
Η Δ/νση Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης προτείνει προς το Υπουργείο Παιδείας την ίδρυση των παρακάτω οργανικών θέσεων ειδικοτήτων:
84 Αγγλικών
23 Γαλλικής
33 ΓερμανικήςΠερισσότερα... -
Δ. Τηλαβερίδης: Τρία έγγραφα και δύο παρουσιάσεις (power point) για την επιλογή της Δεύτερης Ξένης Γλώσσας στη Δ´ Δημοτικού
Στα επισυναπτόμενα αρχεία θα βρείτε τρία έγγραφα και δυό παρουσιάσεις (power point) σχετικά με την επιλογή της Δεύτερης Ξένης Γλώσσας στη Δ´ Δημοτικού από τον Σχολικό Σύμβουλο Γερμανικής κ. Δημήτριο Τηλαβερίδη.Περισσότερα... -
Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2015-2016
Από το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται η ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία και οι συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2015-2016, ως ακολούθως:Περισσότερα... -
Επιστημονικές ενώσεις Γαλλικής, Γερμανικής, Πληροφορικής: Προτάσεις προς την Επιτροπή για τις μετατάξεις - ανακοινοποίηση στο ορθό - (26.05.2015)
Αξιότιμα μέλη της Επιτροπής,
Ανακοινοποιούμε στο ορθό την επιστολή μας, με την παράκληση να μην λάβετε υπόψη σας την προηγούμενη, με ημερομηνία 24 Μαΐου 2015.
Γνωρίζουμε ότι η επιτροπή στην οποία συμμετέχετε συστήθηκε με σκοπό να εισηγηθεί την προσφορότερη και δικαιότερη λύση στο θέμα των μετατάξεων. Ένα θέμα ιδιαζόντως σοβαρό αφού δεν αφορά μόνο αριθμούς αλλά κυρίως συναδέλφους εκπαιδευτικούς και την επαγγελματική και υπηρεσιακή τους εξασφάλιση και ηρεμία. Θα πρέπει δε να υπογραμμιστεί ιδιαίτερα ότι τα παραπάνω δεδομένα διακυβεύονται αμφότερα επί μια διετία τώραΠερισσότερα... -
Ίδρυση οργανικών θέσεων και μετατάξεις,του αιρετού ΠΥΣΠΕ Β Αθήνας Ν. Παπασπύρου
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β´ Αθήνας έστειλε στο ΥΠΟΠΑΙΘ τα παρακάτω στοιχεία:
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ: 30
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ: 27Περισσότερα... -
Πρόταση της Διεύθυνσης Γ´ Αθήνας για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων
Aπό τη Διεύθυνση Γ´ Αθήνας προτάθηκε προς το Υπουργείο Παιδείας να ιδρυθούν οι παρακάτω νέες οργανικές θέσεις:
Π.Ε. 05: 33 θέσεις
Π.Ε. 06: 90 θέσεις
Π.Ε. 07: 32 θέσειςΠερισσότερα... -
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ: Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2015-2016 (22.05.2015)
Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2015-2016 στην Ε τάξη του Δημοτικού Σχολείου να συμπληρώσουν δήλωση με τη γλώσσα προτίμησης του παιδιού τους (Γαλλική ή Γερμανική) και να την καταθέσουν στο Δ/ντή του Σχολείου τους έως 8 Ιουνίου 2015. Προτείνεται να διαβαστούν από τους εκπαιδευτικούς οι γραπτές επιστολές, για τη χρησιμότητα της κάθε γλώσσας, που θα συντάξουν οι αντίστοιχοι Σχολικοί Σύμβουλοι Π.Ε.05 και Π.Ε.07.Περισσότερα... -
Προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Γυμνάσια και τα Λύκεια
Αναλυτικές οδηγίες για τη σύνταξη των θεμάτων για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Γυμνάσια και τα Λύκεια περιλαμβάνουν τα παρακάτω έγγραφα των Σχολικών Συμβούλων Γερμανικής κ. Γ. Κερκινοπούλου και κ. Σ. Παπαδημητρίου. Υπενθυμίζουμε πως στα Λύκεια μετά την κατάργηση της «Τράπεζας Θεμάτων», όλα τα θέματα τίθενται από τον/την εκπαιδευτικό. Η τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.Περισσότερα...