DaF in Griechenland

Mitglied Werden!

Αρχείο 2005 - 2017

Αύγουστος 2005

Ερώτηση στη Βουλή από το Βουλευτή Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ, κ. Παντούλα

«Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών ΠΕ07 (Γερμανικής Γλώσσας) που πρόκειται να στελεχώσουν τα 210 Δημοτικά Σχολεία δεν έχει αρχίσει μέχρι σήμερα…» ερωτά την Υπουργό Παιδείας ο κ. βουλευτής.

Ερώτηση στη Βουλή (31.08.2005)

Υπόμνημα της Πανελλήνιας Ένωσης: Γιατί καθυστερεί η έκδοση αποτελεσμάτων; - 24.08.2005: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΤΣΙΦΑΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Με αγωνία περιμένουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί τα αποτελέσματα του φετινού διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Εκκρεμεί η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τους ξενόγλωσσους κλάδους.
Η ιστοσελίδα www.deutsch.gr θα ανακοινώσει άμεσα τα αποτελέσματα του κλάδου ΠΕ07 (Γερμανικής) καθώς και τις πρώτες εκτιμήσεις. Στο επόμενο τεύχος της τριμηνιαίας έκδοσης aktuell θα υπάρχουν αναλυτικά σχόλια και συγκριτικοί πίνακες αποτελεσμάτων.

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Στις 29 Ιουλίου ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας πως η προθεσμία
υποβολής αιτήσεων των υποψηφίων που διαθέτουν προϋπηρεσία ή μόρια από το
διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2002, παρατείνεται μέχρι 3/8/2005. Οι μη έχοντες
προϋπηρεσία υποψήφιοι θα υποβάλουν αίτηση ως 3/8/2005 χωρίς να
παραλαμβάνουν επικυρωμένο αντίγραφο της αίτησής τους. Οι Διευθύνσεις ή
τα Γραφεία Εκπαίδευσης θα καταχωρούν τις αιτήσεις αυτές έως 20/8/2005.

Αυγή 09.08.2005
Μάθημα πρώτον: Κενό

Υπόμνημα της Πανελλήνιας Ένωσης

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Δ. Ε.
Τραπεζούντος 10 T.K. 14233 Ν. Ιωνία
Τηλ.–Fax: 210-2777648 Κιν. 6973-470388 www.deutsch.gr info@deutsch.gr


23 Αυγούστου 2005

Προς:
το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού

Κοινοποίηση:
α) Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
κα Μαριέττα Γιαννάκου
β) ΜΜΕ

Κυρίες και κύριοι,
θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε το γεγονός ότι εκατοντάδες μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας απευθύνονται στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και της Διοικούσας Επιτροπής του Παραρτήματος Βόρειας Ελλάδας και εκφράζουν την ανησυχία τους για την καθυστέρηση της έκδοσης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2005 για τον κλάδο της Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07) αλλά και τη δυσαρέσκεια τους για την ελλιπή ενημέρωση όσον αφορά την πορεία της έκδοσης των αποτελεσμάτων.
Φοβόμαστε ότι η πιθανή μη έγκαιρη στελέχωση των σχολείων με καθηγητές Γερμανικής θα έχει ως συνέπεια την απώλεια χιλιάδων διδακτικών ωρών για τον κλάδο μας και την περαιτέρω υποβάθμιση της δημόσιας ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.
Ως εκ τούτου ζητάμε με την παρούσα επιστολή από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού να εκδώσει Δελτίο Τύπου στο οποίο θα εξηγούνται τα αίτια της πρωτοφανούς αυτής καθυστέρησης και θα προσδιορίζεται ο ακριβής χρόνος έκδοσης των αποτελεσμάτων. Ελπίζουμε, επίσης, ότι από την πλευρά του ΥΠΕΠΘ θα καταβληθεί η μέγιστη δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Δ.Ε.
O ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ιωάννης Καρατσιομπάνης

24.08.2005: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΤΣΙΦΑΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Απόστολος Κατσιφάρας
Κοιν. Ομάδα ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Περιφέρεια Αχαΐας
Αθήνα 24 Αυγούστου 2005

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η

Προς: Την Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
κυρία Μαριέττα Γιαννάκου

Θέμα: Αποτελέσματα των εξετάσεων για εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας

Την 1η εβδομάδα του Απριλίου δόθηκαν εξετάσεις από εκπαιδευτικούς Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας μέσω ΑΣΕΠ. Ο διαγωνισμός αυτός αφορούσε διορισμούς και για το σχολικό έτος 2005 – 2006.
Η ημερομηνία που θα έπρεπε οι εκπαιδευτικοί αυτοί να βρίσκονται στη θέση τους, 1η Σεπτεμβρίου, πλησιάζει και τα αποτελέσματα από τον ΑΣΕΠ δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Τις συνέπειες όλων αυτών των καθυστερήσεων θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι μαθητές και οι γονείς τους, αφού δεν θα είναι στη θέση τους με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς οι εκπαιδευτικοί.
Σε συνέχεια των ανωτέρω,

Ερωτάται η κυρία Υπουργός:
1. Πότε πρόκειται να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των εξετάσεων για τους υποψήφιους της Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας;
2. Πότε πρόκειται να κληθούν οι επιτυχόντες να υποβάλλουν αιτήσεις για διορισμό, πόσος χρόνος απαιτείται για την ολοκλήρωση των διαδικασιών μέχρι να διοριστούν οι εκπαιδευτικοί και να βρεθούν στη θέση τους;
3. Πώς θα αντιμετωπισθούν οι δυσκολίες και τα προβλήματα που θα προκύψουν στα σχολεία μέχρι την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας;
Ο Ερωτών Βουλευτής

Κατσιφάρας Απόστολος


Ανοικτή Συνεδρίαση Δ.Ε. Παραρτήματος Βόρειας Ελλάδας

Τα μέλη της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής συνεδριάζουν τη Τετάρτη 24 Αυγούστου ώρα 19.00 στο ΕΚΘ με την εξής Η.Δ.:

Προγραμματισμός δράσης για τη νέα χρονιά
Πιλοτικό πρόγραμμα Γερμανικής γλώσσας στην Π.Ε.
Νέες εξετάσεις Γερμανικής γλώσσας
Εκδηλώσεις


Καλούνται οι συνάδελφοι που επιθυμούν να στηρίξουν τις πρωτοβουλίες της Πανελλήνιας Ένωσης να προσέλθουν στη συνεδρίαση.




ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΕΡΕΥΝΑ




Θέματα εξετάσεων Μαΐου 2005

Elementarstufe

Zertifikat für Anfänger

Grundstufe




Deutschunterricht mit Hindernissen!

Beitrag von Dimitrios Spinos, Germanist
Beitrag




19.08.2005 Πρακτικά Βουλής. Τι απάντησε ο Υφυπουργός κ. Καλός για τη μείωση της 3ωρης διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας.

Μετά τις συντονισμένες αντιδράσεις των συλλογικών φορέων των καθηγητών Γερμανικής και Γαλλικής το θέμα της υποβάθμισης της διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας έφτασε στη Βουλή.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ-ΘΕΡΙΝΟ ΤΜΗΜΑ (ΙΟΥΛΙΟΣ 2005)




XIII Internationale DeutschlehrerInnen Tagung

Graz, österreich, 1.- 6. August 2005
1. Vorprogramm




Συλλογικοί φορείς Γαλλικής-Γερμανικής γλώσσας: Υπόμνημα για την ξενόγλωσση εκπαίδευση

Οι εκπρόσωποι των καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας υποβάλλουν στο ΥΠΕΠΘ τις κοινές προτάσεις τους για τη νέα σχολική χρονιά.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΑΘΗΝΑ
Μάρνη 43, 104 38 Αθήνα, Τηλ./Fax : 210 524 56 44 info@apf.gr www.apf.gr
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
Λεωφ. Στρατού 2, 546 40 Θεσσαλονίκη, Τηλ./Fax : 2310 84 49 11 skgal@otenet.gr
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΦ. ΠΑΝ.
Τριανταφυλλοπούλου 7, 104 43 Αθήνα, Τηλ./fax 210-8321879 apelf2002@hotmail.com
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τραπεζούντος 10, 142 33 Ν. Ιωνία, τηλ./fax 210-2777648 info@deutsch.gr www.deutsch.gr


Αθήνα 12 Ιουλίου 2005

Προς τον
κ. Α. Καραμάνο
Γενικό Γραμματέα ΥΠΕΠΘ
Κοινοποίηση:
1. κ. Ράμμα, Ειδικό Γραμματέα ΥΠΕΠΘ
2. κ. Π. Νταβαρίνο, Διευθυντή Δ/νσης Σπουδών Β/θμιας Εκπαίδευσης


Κύριε Γενικέ,

Τα Διοικητικά Συμβούλια των επιστημονικών ενώσεων των καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής που υπογράφουμε την παρούσα, μετά την απόφαση της Υπουργού, κ. Μαριέττας Γιαννάκου, με την οποία μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας από 3 σε 2 εβδομαδιαίως του μαθήματος «2η Ξένη γλώσσα» στο Γυμνάσιο και μετά από τη συνάντηση-συζήτηση που είχαμε μαζί σας και με τον Κύριο Ράμμα, σας καταθέτουμε τις προτάσεις μας, για την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων από την επόμενη σχολική χρονιά 2005-2006, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμά σας για αποστολή προτάσεων.
Πιστεύουμε ότι θα υιοθετήσετε τις προτάσεις αυτές που είναι και εφικτές και άμεσα εφαρμόσιμες και επιπλέον λαμβάνουν υπόψη και τον ανθρώπινο παράγοντα, τους γονείς, τους μαθητές, τους καθηγητές. Δεν θεωρούμε βεβαίως ότι μπορούν να δώσουν οριστική λύση στο πρόβλημα της αναβάθμισης της παρεχόμενης ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο ελληνικό σχολείο. Μπορούν μόνο να «ρυθμίσουν» κάπως τη σημερινή κατάσταση.
Οι καθηγητές Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας θα έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν τις γνώσεις τους στην ειδικότητά τους, να μην αισθάνονται ότι είναι «παροπλισμένοι», αλλά αντίθετα, ότι αξιοποιούνται παρέχοντας ουσιαστικές υπηρεσίες στο Δημόσιο Σχολείο και ότι υπηρετούν το σκοπό της πρόσληψής τους.
Επίσης, σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, πάνω από 1 000, διορισμένοι ήδη καθηγητές Γαλλικής, θα συνειδητοποιήσουν ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, φυσικός προϊστάμενός τους, ενδιαφέρεται για το εντονότατο πρόβλημα της υπεραριθμίας που θα αντιμετωπίσουν τουλάχιστον για την επόμενη διετία και, πιθανότατα, όχι μόνο. Οι δε καθηγητές Γερμανικής, (αναπληρωτές και ωρομίσθιοι) θα πεισθούν ότι δεν κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός Δημόσιας εκπαίδευσης.
Οι προτάσεις μας έχουν ως εξής:
Α. Δημοτικά
- Αύξηση του αριθμού των Δημοτικών σχολείων που θα ενταχθούν στο πιλοτικό πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος «2η Ξένη γλώσσα» ( Γαλλικά/ Γερμανικά) και πλήρης ικανοποίηση των επιλογών των μαθητών με τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων για τη μία ή την άλλη Ξένη γλώσσα, κατά περίπτωση.
- Ικανοποίηση του αιτήματος καθηγητών Γαλλικών / Γερμανικών, για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου τους σε Δημοτικό σχολείο, ενταγμένο στο πιλοτικό πρόγραμμα, με προσωρινή απόσπασή τους από Γυμνάσια / Λύκεια της περιοχής.
B. Γυμνάσια
- Η διδασκαλία του υποχρεωτικού μαθήματος «2η Ξένη γλώσσα» (Γαλλικά/ Γερμανικά) να πραγματοποιείται σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας παράλληλα για κάθε Τμήμα των τάξεων Α´, Β´ και Γ´, με την ταυτόχρονη παρουσία των καθηγητών των προαναφερομένων Ξένων γλωσσών σε διαφορετικές αίθουσες (διχοτόμηση του κάθε τμήματος) και με ικανοποίηση των επιλογών των μαθητών (τμήματα με μειωμένο αριθμό μαθητών από 5 έως15). Τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές να διχοτομείται, έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα σε υπεράριθμο της ομάδας σχολείων καθηγητή ΠΕ05 ή ΠΕ07 να συμπληρώνει το υποχρεωτικό του ωράριο.
Η μέχρι τώρα, σε ορισμένα Γυμνάσια, δημιουργία από τους Διευθυντές αμιγών Τμημάτων με τη μία ή την άλλη 2η Ξένη γλώσσα είναι παρερμηνεία της έννοιας «παράλληλη διδασκαλία», καταστρατήγηση της εφαρμογής της ισχύουσας εγκυκλίου και ενέργεια κατά το δοκούν και κατά περίπτωση. Το επιχείρημα της έλλειψης χώρου μπορεί να διευθετείται με την παραχώρηση της αίθουσας της Τεχνολογίας, της Πληροφορικής, του Χημείου ή οποιουδήποτε άλλου χώρου που μπορεί να διαρρυθμιστεί ή και να διατεθεί ακόμη και σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα και είναι θέμα προγραμματισμού.
- Δυνατότητα δημιουργίας Τμήματος ενισχυτικής διδασκαλίας ΚΑΙ ανά ομάδα Γυμνασίων, για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των καθηγητών του σχολείου ή της ομάδας σχολείων των προαναφερομένων ειδικοτήτων.
Γ. Ενιαία Λύκεια
- Εφαρμογή της απόφασης Γ2/4636/4-9-2001 στα Ενιαία Λύκεια για τη δημιουργία Τμήματος Α´ Ξένης γλώσσας - μάθημα Γενικής Παιδείας, κατ’ εξαίρεση για τα Γαλλικά ή τα Γερμανικά, και με αριθμό μαθητών μικρότερο του προβλεπόμενου (π.χ. 5 μαθητές), αφενός για την ικανοποίηση των επιλογών των μαθητών και αφετέρου για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των καθηγητών του σχολείου ή της ομάδας σχολείων των προαναφερομένων ειδικοτήτων, με κατάλληλη προσαρμογή του προγράμματος και «αποφυγή εξυπηρετήσεων συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων».
- Δημιουργία δύο ομάδων μαθημάτων Επιλογής, της μιας με μαθήματα Επιλογής ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ – Ξένες γλώσσες και της άλλης με τα υπόλοιπα μαθήματα.
- Εφαρμογή της απόφασης Γ2/4636/4-9-2001 στα Ενιαία Λύκεια για τη δημιουργία τμήματος Β´ Ξένης γλώσσας – μάθημα Επιλογής, κατ’ εξαίρεση στα Γαλλικά ή τα Γερμανικά, και με αριθμό μαθητών μικρότερο του προβλεπόμενου (π.χ. 5 μαθητές), αφενός για την ικανοποίηση των επιλογών των μαθητών και αφετέρου για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου των καθηγητών του σχολείου ή της ομάδας σχολείων των προαναφερομένων ειδικοτήτων.
- Δυνατότητα δημιουργίας Τμήματος Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης ΚΑΙ ανά ομάδα Λυκείων για την προετοιμασία των μαθητών που επιθυμούν να εισαχθούν σε Τμήματα των Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. (Ινστιτούτα Ξένων γλωσσών, Μετάφρασης & Διερμηνείας, Τουριστικών Επιχειρήσεων, κτλ.).
- Μέσα στο πλαίσιο του διαλόγου για τις αλλαγές στην Παιδεία, πιστεύουμε ότι θα ήταν απαραίτητη η λειτουργία στο ΥΠΕΠΘ μιας Επιτροπής για τη μελέτη των προβλημάτων της διδασκαλίας των Ξένων Γλωσσών και για την προώθηση λύσεών τους, με τη συμμετοχή του Πανεπιστημίου, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, των Σχολικών Συμβούλων και εκπροσώπων των Επιστημονικών Συλλόγων των Καθηγητών Ξένων Γλωσσών
Κύριε Γενικέ,
Πιστεύουμε ότι η ομαλή λειτουργία των σχολείων σε κάθε σχολική χρονιά είναι αδιαμφισβήτητη επιθυμία σας και ότι η εξεύρεση λύσης σε κάθε πρόβλημα που ανακύπτει είναι στη σφαίρα των προθέσεών σας.
Όποιες άλλες λύσεις θα οδηγήσουν πρακτικά:
*στην κατάργηση της δυνατότητας της εκμάθησης των βασικών ευρωπαϊκών γλωσσών (αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά) στη διάρκεια της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσα στο σχολείο με αποτέλεσμα την αδυναμία του έλληνα μαθητή – αυριανού πολίτη – να ανταποκριθεί σε ένα σύγχρονο και απαιτητικό Ευρωπαϊκό περιβάλλον υστερώντας σε σχέση με τους υπόλοιπους εταίρους.
* στην αδυναμία προσφοράς με ανταποδοτικό και ανταγωνιστικό τρόπο στην ελληνική οικονομία χιλιάδων καθηγητών γαλλικών και γερμανικών.
Με την πεποίθηση ότι συμβάλλουμε με τις προτάσεις μας στην ρύθμιση κάποιων σημείων του νέου και τεράστιου προβλήματος που θα προκύψει από την επόμενη σχολική χρονιά, μετά τη μείωση των ωρών διδασκαλίας από 3 σε 2 εβδομαδιαίως του μαθήματος «2η Ξένη γλώσσα» και με όραμα πάντα την ποιοτική αναβάθμιση και την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών στο Δημόσιο Σχολείο, ελπίζουμε να λάβετε υπόψη σας τις προτάσεις αυτές,) παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση ή/ και συμπληρωματική πληροφορία και παρακαλούμε να δεχτείτε, Κύριε Γενικέ, τις ειλικρινείς εκ των προτέρων ευχαριστίες μας.

Με εκτίμηση

Για το Σύνδεσμο Καθηγητών Γαλλικής ΠΕ - ΑΘΗΝΑ
Ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Βουλγαρίδης
Για το Σύλλογο Καθηγητών Γαλλικής Β.Ε. ΠΠ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Η Πρόεδρος, Βάσω Βαταμίδου-Μαρασλίδου
Για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και
Φιλολογίας Αποφοίτων Πανεπιστημίου
Η Πρόεδρος Έντζυ Κουτσουδάκη
Για την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Δημόσιας Εκπαίδευσης
Ο Πρόεδρος Ιωάννης Καρατσιομπάνης


26.08.2005

Κινητοποίηση για την ένταξη της Γερμανικής γλώσσας στα Γυμνάσια: ΑΤΤΙΚΗ-ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 2005

Η φετινή χρονιά είναι η πιο κρίσιμη για τον κλάδο μας μετά τις τελευταίες εξελίξεις που αλλάζουν ριζικά το τοπίο στις σχολικές μονάδες. Καθήκον του κάθε συναδέλφου είναι η προώθηση της Γερμανικής γλώσσας σε γονείς και μαθητές σχολείων της Αττικής που δε δίνουν ως τώρα τη δυνατότητα επιλογής της δεύτερης ξένης γλώσσας.

ΑΤΤΙΚΗ: ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 2005 (133 kb in dov)

ΑΤΤΙΚΗ: ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 2005 (624 kb in Pdf)


29.08.2005: ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ

Με την εκλογή εκπροσώπων των Τοπικών Επιτροπών Καβάλας και Δράμας έληξε η Ενημερωτική Εκδήλωση για τους καθηγητές Γερμανικής γλώσσας της περιοχής που πραγματοποιήθηκε στο Galaxy Hotel στις 30 Αυγούστου 2005. Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής γλώσσας στοχεύει στη συνένωση και το συντονισμό των κινήσεων που εκδηλώνονται σε διάφορες περιοχές για την προώθηση των κοινών μας στόχων.

Η γερμανική πιλοτικά σε 4 δημοτικά του Ν. Καβάλας
«Η εισαγωγή της γερμανικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η διδασκαλία της στη Μέση Εκπαίδευση», ήταν το θέμα ενημερωτικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες στην Καβάλα, από το παράρτημα βόρειας Ελλάδας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης.
Όπως ανέφερε στη διάρκεια της εκδήλωσης, εκ μέρους της Ένωσης, ο καθηγητής Μιχάλης Καρανικόλας, «γίνεται μια ενημερωτική εκδήλωση για τις εξελίξεις στο χώρο της γερμανικής γλώσσας και συγκεκριμένα για την εισαγωγή της στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Έχουν επιλεγεί ήδη τέσσερα Δημοτικά Σχολεία στο νομό Καβάλας, στα οποία θα εφαρμοστεί το πιλοτικό πρόγραμμα».
Πηγή: ΑΠΕ

Νέα Εγνατία-22.08.2005

Ναυτεμπορική-29.08.2005



24.08.2005

Αιτήσεις για μόνιμο διορισμό υποβάλουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί

Τέσσερις μόνο ημέρες και συγκεκριμένα από 23 έως και 26 Αυγούστου 2005 έχουν στην διάθεσή τους οι εκπαιδευτικοί που είναι εγγεγραμμένοι στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, να καταθέσουν αιτήσεις για μόνιμο διορισμό στα δημόσια σχολεία κατά το σχολικό έτος 2005 - 2006.

Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, οι αιτήσεις θα υποβάλλονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης .
Στον κλάδο ΠΕ07 Γερμανικής Φιλολογίας έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν αίτηση όλοι όσοι συμπλήρωσαν μέχρι 30-6-2004 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον τριάντα (30) μηνών και από τους εγγεγραμμένους στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών όσοι μέχρι 30.6.2005 είχαν συμπληρώσει μέχρι και 20, 154 μόρια.

Ποιοι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 23.08.2005

Ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών με τις προϋπηρεσίες αναλυτικά κατ´ έτος θα ανακοινωθεί στην διεύθυνση http://e-aitisi.sch.gr

Από το υπουργείο Παιδείας διευκρινίζεται ότι ο αριθμός των καλουμένων είναι μεγαλύτερος του αριθμού των εκπαιδευτικών που πρόκειται να διοριστούν.

Oι περιοχές που μπορούν να επιλέξουν οι καθηγητές Γερμανικής για μόνιμο διορισμό είναι:

Α ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Β ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Α ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Β ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Γ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Α ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Α ΑΡΤΑΣ
Β ΑΡΤΑΣ
Α ΑΧΑΪΑΣ
Δ ΑΧΑΪΑΣ
Α ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Β ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Γ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Α ΓΡΕΒΕΝΩΝ
Α ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
Γ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
Α ΕΒΡΟΥ
Β ΕΒΡΟΥ
Γ ΕΒΡΟΥ
Α ΕΥΒΟΙΑΣ
Β ΕΥΒΟΙΑΣ
Γ ΕΥΒΟΙΑΣ
Α ΗΛΕΙΑΣ
Β ΗΛΕΙΑΣ
Δ ΗΛΕΙΑΣ
A ΗΜΑΘΙΑΣ
Β ΗΜΑΘΙΑΣ
Γ ΗΜΑΘΙΑΣ
Δ ΗΜΑΘΙΑΣ
Α ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Β ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Β ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
Α ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Γ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Α ΚΑΒΑΛΑΣ
Β ΚΑΒΑΛΑΣ
Γ ΚΑΒΑΛΑΣ
Δ ΚΑΒΑΛΑΣ
Α ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Β ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Α ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Β ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Α ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Β ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Α ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Β ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
Β ΚΙΛΚΙΣ
Γ ΚΙΛΚΙΣ
Α ΚΟΖΑΝΗΣ
Β ΚΟΖΑΝΗΣ
Γ ΚΟΖΑΝΗΣ
Α ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Β ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Γ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Δ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Α ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Β ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Γ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Δ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Α ΛΑΚΩΝΙΑΣ
Β ΛΑΚΩΝΙΑΣ
Α ΛΑΡΙΣΑΣ
Β ΛΑΡΙΣΑΣ
Γ ΛΑΡΙΣΑΣ
Δ ΛΑΡΙΣΑΣ
Α ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Β ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Γ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Α ΛΕΣΒΟΥ
Γ ΛΕΣΒΟΥ
Α ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Β ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Γ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Α ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Β ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Γ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Α ΞΑΝΘΗΣ
Β ΞΑΝΘΗΣ
Γ ΞΑΝΘΗΣ
Α ΠΕΛΛΑΣ
Β ΠΕΛΛΑΣ
Γ ΠΕΛΛΑΣ
Δ ΠΕΛΛΑΣ
Β ΠΡΕΒΕΖΑΣ
Γ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
Α ΡΕΘΥΜΝΟΥ
Β ΡΕΘΥΜΝΟΥ
Α ΡΟΔΟΠΗΣ
Α ΣΑΜΟΥ
Β ΣΑΜΟΥ
Γ ΣΑΜΟΥ
Α ΣΕΡΡΩΝ
Β ΣΕΡΡΩΝ
Γ ΣΕΡΡΩΝ
Δ ΣΕΡΡΩΝ
Α ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Β ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Α ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Β ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Γ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
Α ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Β ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Γ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Α ΦΩΚΙΔΑΣ
Γ ΦΩΚΙΔΑΣ
Α ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Β ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Γ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Δ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Α ΧΑΝΙΩΝ
Β ΧΑΝΙΩΝ
Γ ΧΑΝΙΩΝ
Α ΧΙΟΥ
Β ΠΕΙΡΑΙΑ

ΔYΣΠΡΟΣΙΤΑ
Εκτός από τις 114 περιοχές διορισμού οι καθηγητές Γερμανικής μπορούν να επιλέξουν για μόνιμο διορισμό και μια από τις παρακάτω σχολικές μονάδες, οι οποίες χαρακτηρίζονται με βάση το νόμο ως δυσπρόσιτες και στις οποίες η υποχρεωτική παραμονή είναι διετής:
Γ/ΣΙΟ ΚΑΡΠΕΡΟΥ στη Β´ Γρεβενών
Γ/ΣΙΟ ΓΕΝΝΑΔΙΟΥ στη Α´ Δωδεκανήσου
Γ/ΣΙΟ Ν. ΒΥΣΣΑΣ στην B´ Έβρου
Γ/ΣΙΟ ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ στην Γ´ Καστοριάς
Γ/ΣΙΟ ΤΣΟΤΥΛΙΟΥ στη Γ´ Κοζάνης
Γ/ΣΙΟ ΣΙΦΝΟΥ στην Α´ Κυκλάδων
Γ/ΣΙΟ ΚΟΡΘΙΟΥ ΑΝΔΡΟΥ στη Δ´ Κυκλάδων
Γ/ΣΙΟ ΛΙΒΑΔΟΧΩΡΙΟΥ ΛΗΜΝΟΥ στη Β´ Λέσβου
Γ/ΣΙΟ ΑΝΤΙΣΣΑΣ στη Γ´ Λέσβου
Γ/ΣΙΟ ΘΕΡΜΩΝ στη Γ´ Ξάνθης
Γ/ΣΙΟ ΜΕΛΙΤΗΣ στη Β´ Φλώρινας




26.08.2005

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2005: Βάσεις Εισαγωγής - ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

Τμήμα Γερμανικής Φιλολογίας Αθήνας 9499 (-318)
Τμήμα Γερμανικής Φιλολογίας Θεσσαλονίκης 3514 (-5510)

ΒΑΣΕΙΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΛΟΓΩ ΠΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ
Διαμαρτυρία της Πανελλήνιας Ένωσης στο Mega Channel για τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς περί «άχρηστων πτυχίων». «Η ανεργία στον κλάδο ΠΕ07 βρίσκεται εδώ και χρόνια στο 0%» υποστήριξαν εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ένωσης αναφέροντας ότι η Γερμανική διδάσκεται στο Δημοτικό (σε πιλοτικό στάδιο), στο Γυμνάσιο, το Λύκειο, τα ιδιωτικά σχολεία, τα δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ, τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων και τις ιδιωτικές Σχολές, ενώ χιλιάδες σπουδαστές παρακολουθούν ιδιαίτερα μαθήματα από καθηγητές Γερμανικής. Το ενδιαφέρον προς τη Γερμανική γλώσσα αυξάνεται σταδιακά, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ΥΠΕΠΘ και των φορέων πιστοποίησης γλωσσομάθειας.
“Θα επανορθώσουν”, δήλωσαν οι υπεύθυνοι του τηλεοπτικού σταθμού.

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ «ΒΟΥΤΙΑ» ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ
Η καλή γνώση της Γερμανικής γλώσσας λειτουργεί συνήθως ως …δικλίδα ασφαλείας για την εισαγωγή των υποψηφίων στη Γερμανική Φιλολογία, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Φροντιστών Βόρειας Ελλάδας, Κωνσταντίνος Πετρόπουλος, ερμηνεύοντας τη βουτιά της βάσης στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας ΑΠΘ κατά 5610 μόρια. «Οι συγκεκριμένοι μαθητές γνωρίζουν καλά τη Γερμανική γλώσσα, οπότε μια βαθμολογική επίδοση τους εξασφαλίζει πρόσβαση στη Γερμανική Φιλολογία ανεξάρτητα από τις επιδόσεις τους στα υπόλοιπα μαθήματα και ανεξάρτητα από την κατεύθυνση από την οποία προέρχονται», τόνισε.
Αγγελιοφόρος 26.08.2005 σελ. 17

Χρήστος Κάτσικας
O έγκριτος εκπαιδευτικός συντάκτης των «ΝΕΩΝ» κ. Χρήστος Κάτσικας, σχολιάζοντας τις βάσεις εισαγωγής στα ξενόγλωσσα τμήματα αναφέρει:
« Τα ξενόγλωσσα Τμήματα ακολουθούν διαφοροποιημένη πορεία στις βάσεις τους καθώς άνοδο παρουσιάζουν τα Τμήματα Αγγλικής και Ιταλικής Φιλολογίας και πτώση τα Τμήματα Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας. Το ρεκόρ της πτώσης κατέκτησε το Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Θεσσαλονίκης το οποίο έπεσε 5.510 μόρια! Τι απέμεινε; Μόλις 3.514 μόρια. Εδώ το μαγικό φίλτρο των διαβαθμισμένων θεμάτων στην ξένη γλώσσα έβγαλε νοκ άουτ τους περισσότερους υποψήφιους»
ΤΑ ΝΕΑ – 26.08.2005

Απόστολος Λακασάς
Ο εκπαιδευτικός συντάκτης της «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ» κ. Απόστολος Λακασάς σε άρθρο του με τίτλο «ΗΤΑΝ Η ΣΤΑΓΟΝΑ ΠΟΥ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ - ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ …ΙΣΤΟΡΙΚΟ 1,53 ΩΣ ΒΑΘΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ» αναφέρει μεταξύ των άλλων:
«Παρ’ ότι τα τελευταία χρόνια δεν αποτελούν έκπληξη οι (απελπιστικά) χαμηλοί βαθμοί εισαγωγής στα πανεπιστήμια υποψηφίων με γενικό βαθμό 3,4,5 – το φετινό κατώτατο όριο 1,53 (στη Γερμανική Φιλολογία Θεσσαλονίκης) προκάλεσε κυριολεκτικά σοκ και έντονη δυσφορία τόσο στο υπουργείο Παιδείας όσο και στην πανεπιστημιακή κοινότητα, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τα προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση της υπουργού Παιδείας, ότι «τα πανεπιστήμια δεν είναι σούπερ μάρκετ να μπαίνουν όλοι».
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ – 27.08.2005, σελίδα 5

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Η εκπαιδευτική συντάκτης της «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ» Μαρία Παπουτσάκη σε άρθρο της με τίτλο «ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΙ ΘΕΜΑΤΟΔΟΤΕΣ» γράφει μεταξύ των άλλων:

«Η παντοδυναμία της Επιτροπής που επιλέγει τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων απεδείχθη και φέτος με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και τη γνωστοποίηση ότι χιλιάδες υποψήφιοι εισάγονται σε κάποια σχολή ακόμη και με τη βαθμολογία ρεκόρ του... 1,53. Ο τυχερός (;) αυτός υποψήφιος πέτυχε να εισαχθεί στη Γερμανική Φιλολογία Θεσσαλονίκης, γράφοντας άριστα μόνο στα γερμανικά και μηδέν σε όλα τα άλλα μαθήματα.

Η «χαρά», ωστόσο, του υποψηφίου που εισάγεται στα ανώτατα ιδρύματα με ισχνές βαθμολογίες κόβεται από του χρόνου, αφού κατά δήλωση της Μαριέττας Γιαννάκου δεν θα περνούν το κατώφλι των ΑΕΙ και ΤΕΙ όσοι δεν «πιάσουν» τη βάση του 10.
Ολοι -πλην του υπουργείου Παιδείας- πιστεύουν ότι θα δημιουργηθεί μια στρατιά αποτυχόντων. Το υπουργείο, πάντως, όπως ορισμένοι μελετητές των εκπαιδευτικών συστημάτων αναγνωρίζουν, κρατά το κλειδί που γυρίζει τη στρόφιγγα του αριθμού των εισακτέων, μέσω της Επιτροπής των εξετάσεων. Τα μέλη της είναι εκείνα που ουσιαστικά καθορίζουν τι θέματα θα «μπουν» και, άρα, πόσοι υποψήφιοι θα ανταποκριθούν.

Περίτρανο παράδειγμα, η φετινή επιλογή στη Φυσική, που η δυσκολία της είχε αποτέλεσμα χιλιάδες να γράψουν κάτω από τη βάση και να αριστεύσουν ελάχιστοι, κάτι που επηρέασε αποφασιστικά τις βάσεις, ιδιαίτερα στις περιζήτητες σχολές.

«ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» - 28.08.2005


29.08.2005

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Ανακοινώθηκαν τα 210 Δημοτικά σχολεία στα οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά η διδασκαλία της Γερμανικής και Γαλλικής σε παράλληλα τμήματα.

Περιοχές Κεντρικής Έδρας
Στερεά Ελλάδα-Αττική-Πελοπόννησος-Νησιά Ιονίου-Κρήτη-Νησιά Νοτίου Αιγαίου

Παράρτημα Βόρειας Ελλάδας
Μακεδονία-Θράκη-Θεσσαλία-Ήπειρος-Νησιά Βορείου Αιγαίου

Καλούνται οι συνάδελφοι να ενημερώσουν την Πανελλήνια Ένωση στο τηλέφωνο 6946-339652 για ενδεχόμενες καθυστερήσεις στην τοποθέτηση καθηγητών Γερμανικής ή οτιδήποτε άλλο σχετικό με τα Δημοτικά σχολεία.



30.08.2005

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΣΕΠ: ΤΕΛΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ;

Μετά από αίτημα μελών της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας (30.08.2005) στα γραφεία του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού εξαιτίας της καθυστέρησης της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του κλάδου Γερμανικής (ΠΕ07). Σε απάντησή του ο Δντης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού επικαλέστηκε δυστοκία στην εύρεση διορθωτών που να διαθέτουν επαρκή προσόντα, πιθανολογώντας την ημερομηνία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων περί τα τέλη Σεπτέμβρη.

Το Διοικητικό Συμβούλιο



31.08.2005

Συνάντηση με τους καθηγητές Αγγλικής. Ενημέρωση για την Προσφυγή στη δικαιοσύνη

Εκδικάζεται κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο επόμενο τρίμηνο στο Τριμελές Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης η αίτηση ακύρωσης που κατατέθηκε το Νοέμβριο του 2003 από το Σύλλογο Αποφοίτων και Μεταπτυχιακών του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. και το σύλλογο φοιτητών του ίδιου τμήματος για να καταργηθεί η διάταξη που συμπεριλαμβάνεται στον προπολεμικό νόμο 2545 του 1940(!!!), που δίνει το δικαίωμα διδασκαλίας ξένων γλωσσών στον ιδιωτικό τομέα σε κατόχους πιστοποιητικών γλωσσομάθειας.
Αντιπροσωπεία της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του Παραρτήματος Βόρειας Ελλάδας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Συλλόγου Αποφοίτων και Μεταπτυχιακών του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. κ. Γιώργο Κοτσώνη.
Και από τις δύο πλευρές εκφράστηκε η διάθεση για συνεργασία σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που αφορά την αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.
Το βασικό θέμα της περιόδου, κατά τον κ. Κοτσώνη, είναι να μην επιτρέψουμε να μετατραπούν οι εξετάσεις Γ2 του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, που είναι προγραμματισμένες για τον Απρίλιο του 2006 σε ακόμα ένα μηχανισμό «παραγωγής» ξενόγλωσσων καθηγητών, παράλληλα με το Proficiency, το Grosses Deutsches Sprachdiplom, το Sorbonne 2 κλπ.
Με ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια ο κ. Κοτσώνης αναφέρθηκε στην ομόφωνη απόφαση του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών της 27ης Μαΐου 2005, που ζητά την κατάργηση της «επάρκειας διδασκαλίας» και μας ενημέρωσε πως η επιστολή αυτή πυροδότησε ευρύτερες αντιδράσεις στην ξενόγλωσση κοινότητα, που συμπεριλαμβάνουν και τα μέλη της Κεντρικής Εξεταστικής Επιτροπής του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, τα τμήματα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας των Πανεπιστημίων Αθηνών και Θεσσαλονίκης κλπ.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ «ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ» ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΣΤΙΣ 27/11/2003 ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΟ ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΦΕΤΕΙΟ.

Απόσπασμα Προσφυγής

Περισσότερα στην κεντρική στήλη της σελίδας (ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ)